Lekker terug in NL - Reisverslag uit Koningslust, Nederland van Maud Heesen - WaarBenJij.nu Lekker terug in NL - Reisverslag uit Koningslust, Nederland van Maud Heesen - WaarBenJij.nu

Lekker terug in NL

Blijf op de hoogte en volg Maud

07 September 2015 | Nederland, Koningslust

Hallo allemaal,

Ik ben ondertussen al bijna 1,5 maand terug in Nederland en heb al veel gewerkt. Toch begin in maar te vertellen over mijn laatste weekje in Suriname. Nadat ik terug kwam van mijn laatste stagedagje vertrokken we bijna direct met Ro mee naar eens soort resort. We hadden daar een eigen huisje voor 5 personen met z'n 3e. We zaten tussen de Surinamers die er vakantie vierden. Michelle en ik gingen lekker zwemmen in het zwembad en soms even meedoen deden we even mee met voetballen. Niet dat ik dat goed kan maar het was heel gezellig voor 1 nachtje.

Van zondag tot woensdag hebben we vooral vakantie gevierd. Harde broodjes gehaald, bij 2 hotels geweest zwemmen lekker uitgegeten en genoten van Surniname en natuurlijk nog heel even bruin worden.

Toen was het toch 23 juli. We gingen ons huis poetsen en alles inpakken. Natuurlijk mij koffer en handbagage weer te zwaar maar gelukkig lieten ze ons wel door en kon ik alles meenemen. Daarna weer de lange vlucht naar Nederland. 8,5 uur zitten maar het viel me heel hard mee want ik heb heel veel geslapen dus voordat ik het wist waren we geland. Daarna weer door de douane en op naar mijn familie. pfoh wat is het fijn om hun weer te zien. Daarna lekker naar huis en alle souveniertjes laten zien aan iedereen. Natuurlijk moest de hangmat ook direct opgehangen worden om daar heerlijk in te liggen met juul.

Verder het weekend heb ik heerlijk vrij gehad en genoten van iedereen die ik al heel lang niet meer gezien had HEERLIJK. Toen ik begon met werken was het wel heel erg wennen. Iedereen die zoo veel stress had en ik moest zo snel werken. Dat was ik al even niet meer gewend maar ondertussen is dat ook weer helemaal gewend en heb ik mijn leven in Nederland weer lekker opgepakt.

Ik heb een geweldige tijd gehad in Suriname die ik nooit van mijn leven meer ga vergeten!!

Ik hoop dat jullie mijn verslagen leuk vonden om te lezen. Ik heb ze in ieder geval met veel plezier gemaakt.

Veel liefs
Maud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Koningslust

Maud

Ik ben Maud Heesen. Op 30 april 2015 vlieg ik samen met een vriendin voor 3 maanden naar Suriname. In Suriname ga ik 10 weken stage lopen in het academisch ziekenhuis Paramaribo.

Actief sinds 10 April 2015
Verslag gelezen: 959
Totaal aantal bezoekers 5273

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: